Dobra ulotka

Dobrze zaprojektowana ulotka reklamowa powinna przede wszystkim:
  • Przyciągnąć uwagę odbiorcy, być oryginalna i unikatowa — wymyśl chwytliwy nagłówek lub hasło, które sprawi, że odbiorca zainteresuje się tym co reklamujesz. Pamiętaj — większość ludzi czyta jedynie nagłówki i jeśli one ich nie zainteresują, raczej nie przeczytają tego co jest napisane pod nimi.
  • Wzbudzić zainteresowanie towarem czy usługą — zastanów się jakie cechy, które mogłyby zainteresować potencjalnego odbiorcę, posiada Twój produkt i podkreśl je.
  • Być wiarygodna — nie przesadzaj z zachwalaniem tego co reklamujesz, zbyt nierealistyczne podejście do reklamowanego produktu odstraszy Klientów i wzbudzi ich nieufność.
  • Być napisana konkretnie, jasno i zrozumiale — staraj się unikać długich zdań i zawiłych sformułowań. Pisz krótko, zwięźle i na temat. Pamiętaj, że w czasach kiedy społeczeństwo wprost zasypywane jest różnego rodzaju ulotkami, ludzie zwykle nie mają czasu ani ochoty czytać długich tekstów reklamowych. Postaw lepiej na intrygujący nagłówek lub hasło zamiast szczegółowo opisywać to co reklamujesz.
  • Czytelna — wiadomo, że wszystko zależy od tego co reklamujesz, ale ogólna zasada brzmi — im mniej tekstu tym lepiej. Przede wszystkim ulotka musi być wyraźna i łatwa do przeczytania. Większości z nas nie chce się podejmować jakiegoś większego wysiłku, np. szukać w teczce okularów aby zapoznać się z ofertą reklamową — w końcu mamy z nią do czynienia na każdym kroku, więc jeśli nie tą przeczytamy to inną. Nie bój się wolnego miejsca! Im więcej pustej przestrzeni wokół tekstu i zdjęć tym bardziej czytelna jest ulotka. Nie staraj się więc upchnąć morza tekstu i niezliczonej ilości zdjęć na małej kartce papieru — zirytuje to tylko osoby ze słabszym wzrokiem, a większość pozostałych odbiorców w ogóle zniechęci do czytania. Lepiej, na ulotce wymień jedynie same perełki i odeślij odbiorcę do swojej strony internetowej, na której możesz zaprezentować swój produkt najbardziej szczegółowo jak tylko się da.
  • Przedstawiać korzyści jakie niesie dla Klienta reklamowany produkt — nie zapomnij o korzyściach dla Klienta. Większość z nas biorąc do ręki ulotkę przede wszystkim chce wiedzieć jakie korzyści będą mieli z tego, że skorzystają z danej oferty.
  • Od razu zachęcić do kupna — postaraj się zachęcić odbiorców do skorzystania z Twojej oferty od razu, w momencie kiedy czytają ulotkę. Jest na to wiele sposobów. Jakich? Na pewno podpowiemy jakie będą dla Ciebie najlepsze.
Powrót
Zobacz oferowane przez nas strony www i sklepy z CMS Wydrukuj u nas materiały reklamowe. Zobacz najnowsze promocje w ARTKOM STUDIO STRONA 24 - Najszybciej zrobiona profesjonalna strona internetowa
tel. 0 530 43 99 55
GG: GaduGadu ARTKOM STUDIO22863160 biuro@artkomstudio.pl
© 2010 ARTKOM STUDIO
Wszystkie prawa zastrzeżone
Strona główna Oferta Cennik Portfolio O Firmie Kontakt
Informacje